Fresh Talks Episodul 2 - Pushing AAA Quality in 3D Art
Episodul 2 al seriei Fresh Talks aduce în prim plan arta 3D pentru jocuri AAA. Live-ul va avea loc pe 31 octombrie, de la ora 19:00, pe canalul de YouTube RGDA.
LINK-UL CĂTRE LIVE: https://www.youtube.com/live/l_lVVnWoxKA
Andrei Dănescu, Head of 3D Department, parte din echipa noastră de 10 ani, va fi gazda episodului. Invitații lui sunt doi artiști și o producătoare, Mihail Lupu, Lead 3D Character Artist la Gameloft, Dragoș Casian, Senior 3D Artist la studioul independent Blackmill Games, și Mădălina Niculae, Lead Producer la Improbable.
Ne propunem să atingem câteva puncte sensibile din lumile noastre în limita unei ore de live. Printre acestea, explorăm modul în care pot fi stabilite limite constructive și clare pentru a preveni epuizarea cauzată de feedback, asigurând în același timp atingerea rezultatelor dorite; ce investiții implică producția de artă AAA (training intern, specializare Vs generaliști, cum se face tranziția la AAA din AA sau alte piețe); cum poate un studio să depășească formula „testată și verificată” pentru a aduce inovații în industrie; care sunt avantajele si dezavantajele folosirii unui engine in-house vs personalizarea unei solutii standard; ce roluri joacă AI în dezvoltarea jocurilor AAA și altele.
Dacă dorești să faci parte din discuție, lasă-ne o întrebare prin formularul de mai jos până pe 30 octombrie și în limita timpului vom încerca să răspundem.